Поєднання онлайн-частини та особистого спілкування у такій системі дає кращі результати для прогресу учнів. Щоб навчальний процес був продуктивним, потрібна якісна та продумана структура кожного окремого курсу. Тому у цій статті говоримо про моделі змішаного навчання, їхні переваги та недоліки і успішні приклади застосування.
Формувальне оцінювання
- Главная страница
- Нормативно - правова база
- Дистанційна освіта
- Формувальне оцінювання
- НУШ 1 клас
- НУШ 2, 3 класи
- Вчителям 4 класів
- Вихователю ГПД
- Конкурси
- Заступнику директора з НВР
- Методика "Шість цеглинок 2.0"
- БАНК технологій, стратегій, технік, методів НУШ
- Інклюзія
- Перелік навчальної літератури на 2020/2021 н.р.
- Банк авторських розробок
понедельник, 3 августа 2020 г.
Поєднання онлайн-частини та особистого спілкування у такій системі дає кращі результати для прогресу учнів. Щоб навчальний процес був продуктивним, потрібна якісна та продумана структура кожного окремого курсу. Тому у цій статті говоримо про моделі змішаного навчання, їхні переваги та недоліки і успішні приклади застосування.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий