Освіта після пандемії. Частина 2. Тренди майбутнього шкільної освіти
17 квітня 10-а міністерка освіти і науки України Лілія Гриневич взяла участь в Антикризовому національному онлайн-EdCamp “Тримай п’ять, освіто!”. Її виступ про проблеми, уроки та наслідки пандемії для освіти став найпопулярнішим за кількістю зареєстрованих на сесію учасників та за кількістю подальших переглядів на YouTube-каналі EdCamp.
“Нова українська школа” публікує текстову версію виступу у двох частинах.
Першу частину виступу Лілії Гриневич читайте тут
Негативний і позитивний досвіди, отримані під час пандемії, нова реальність, у якій ми опинимося, стануть каталізаторами змін у системі освіти, зокрема, шкільної.
Я бачу такі основні напрями змін у шкільній освіті.
І. Цифровізація освітнього середовища
Я бачу такі основні напрями змін у шкільній освіті.
І. Цифровізація освітнього середовища
Комментариев нет:
Отправить комментарий